Mijn Persoonlijke Bonuskaart

//Mijn Persoonlijke Bonuskaart

Alvast hartelijk welkom!

Wist u dat u veel meer uit uw Bonuskaart kunt halen? Activeer nu uw Bonuskaart en ontvang wekelijks vele extra’s. Hieronder vindt u de belangrijkste voordelen op een rijtje.

Activeer uw Bonuskaart

Voordeel 1 Ontvang Persoonlijke Bonusaanbiedingen

Voordeel 2 Meer zegels, dus sneller sparen

Voordeel 3 Als eerste nieuwe producten proberen

Voordeel 4 Makkelijker Air Miles sparen

Voordeel 5 Cadeautjes en uitjes

Voordeel 6 Recepten bij Persoonlijke Bonusaanbiedingen

Uw gegevens zijn in veilige handen

Natuurlijk gaan we heel zorgvuldig met uw persoonlijke gegevens om. We gebruiken ze alleen om u een beetje beter te leren kennen. Zo kunnen we onze aanbiedingen op uw interesses aanpassen.*

Lees meer over ons privacy- en cookiebeleid

Veelgestelde vragen van klanten die eerder hun Bonuskaart activeerden:

Wat gebeurt er met mijn gegevens als ik me ingeschreven heb?

We vragen u om uw Bonuskaartnummer en een aantal gegevens zoals naam, geslacht, adresgegevens, e-mailadres en geboortedatum. Vanaf dat moment sturen we u per mail Persoonlijke Bonus-aanbiedingen. Hoe doen we dat? We analyseren uw aankopen en websitebezoeken van de laatste 3 maanden vóór activering. Deze gegevens vergelijken we met het koop- en bezoekgedrag van andere klanten. Uiteindelijk analyseren we uw gegevens over een periode van maximaal 27 maanden. Hierna worden deze gegevens onomkeerbaar versleuteld. Wij delen uw persoonsgegevens niet voor commerciële doeleinden met derden.

Kunnen mijn partner en ik gebruik maken van dezelfde persoonlijke Bonusaanbiedingen?

Ja, u kunt de profielen koppelen. Zo ontvangen jullie gezamenlijke Mijn Bonus-aanbiedingen. Handig als u de ene keer boodschappen doet, en uw partner de andere keer. Ook kunnen jullie elkaars aankopen inzien zodat je veelgebruikte producten gemakkelijk online kunt bestellen.

Hoe weet ik wat mijn Persoonlijke Bonus-aanbiedingen zijn?

Nadat u uw Bonuskaart hebt geactiveerd, krijgt u elke week een persoonlijke e-mail van ons. Hierin staan uw persoonlijke aanbiedingen. Deze staan ook op ah.nl/bonus wanneer u inlogt en op uw Appie App.

Heb ik een mijn ah.nl profiel nodig?

Ja. Als u deze nog niet heeft, maakt u er een aan bij de activering van uw Bonuskaart. U heeft een eigen e-mailadres nodig om de activatie te bevestigen. Een e-mailadres kan maar voor één Bonuskaartnummer worden gebruikt. Indien u een vervangende kaart krijgt (bijvoorbeeld bij verlies of beschadiging), pas dan uw Bonuskaartnummer aan onder ‘Mijn gegevens’ in uw profiel.

2017-11-22T20:52:24+00:00
Albert Heijn gebruikt cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om het bezoek en winkelen bij ah.nl voor jou nog makkelijker en persoonlijker te maken. Met deze cookies kunnen wij en derde partijen informatie over jou verzamelen en jouw internetgedrag binnen en mogelijk ook buiten onze website volgen. Aan de hand van deze informatie passen wij en derde partijen advertenties aan jouw interesses en profiel aan. Daarnaast kun je door deze cookies informatie delen via social media. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord, je kunt je toestemming altijd weer intrekken. Ok